-

 
FYYYYY vad skönt med lov nu, precis vad jag behöver efter allt i skolan och utanför... nu vill jag bara ta hand om mig själv göra sånt som får mig att må bra. Ska ju exempel till Stockholm i mellandagarna, längtar!! Dock invinger jag väl inte lovet sådär jättebra, har sån j**** mensvärk så blir bara att stanna hemma och mysa framför tvn ikväll.
Tänkte först att jag skulle fixa ihop ett litet årsresumé med bilder av året som varit men jag kände sen att ne jag tror jag hoppar det. Hela hösten har mitt liv till största del varit ett enda kaos.. 2012 har både varit ett av det bästa åren i hela mitt liv men även det sämsta (haha nu rörde jag till det men det är sant) av flera olika anledningar. Jag hoppas iallafall att 2013 börjar bra och att det blir ett oförglömligt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0