-

 
så jäkla grym!
 
Dagen har varit superbra, har köpt proteinpulver bland annat, sen det bästa av allt så träffade jag Ako Rahim, är typ kär hahah! Men nu är iallafall motivationen på topp vilket jag hade hoppats på efter denna dag, så nu ser jag verkligen fram emot att gå till gymmet imon då det är dags för ben och rumpa igen, wi. Hade tänkt lägga upp lite bilder från idag men tyvärr så är blogg.se appen helt cp så får återkomma med det när det funkar igen.
Annar så sitter jag just nu och väntar på att mina föräldrar ska komma hem eftersom att jag är ensam hemma och det är verkligen de värsta jag vet... aja får sätta på någon film eller något så blir det inte lika jobbigt men ha en fortsatt bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0