-

 
Efter jag slutade idag vid halv 4 stack jag ner en snabbis till stan och köpte ett skissblock, kollade efter lite speciella pennor också men dom hade tyvärr inte vad jag sökte.. kikade runt på lite bloggar igår och blev så sugen på att börja skissa igen, kul tidsfördriv! Köpte även en ny stickad tröja, tyckte det var så härlig färg på den så kunde inte motstå.. Annars så har jag krupit ner i sängen, fryser och känner mig sjuk, va nog inte endast trötthet jag kände igår på gymmet.. och det är inte bara fysiskt, just nu är mitt liv i en enda röra... och vet inte vad jag ska börja eller hur jag ska göra för att reparera mig, orkar verkligen inte! Bara längtar till fredag då mina underbara vänner kommer hit och på lördag då vi syskon åker till Gbg. NE inga sura miner här, nu ska jag lägga mig och kolla på serier i hopp om allt blir bra snart och att jag inte blir sjuk så jag kan träna! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0