-

"och ja, jag älskar dig fortfarande. För man slutar aldrig älska någon. Antingen så har man aldrig gjort det, eller så kommer man alltid att göra det"
 
"det är svårt att låta någon gå som man delat allt med. Som känner mig bättre än någon annan och som varit min allra bästa vän"
 
"jag står i duschen och tänker på dig. Min dusch, din dusch, vår dusch. Tänker tillbaka på hur det var förr. På den tiden då vattnet som letade sig fram emellan våra kroppar var det enda som kunde komma emellan oss"
 
"en del av av mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig.."
 
"Honom, med stort H. Det finns ingen som Honom. Han är inte perfekt (...) Ändå lyckas han få mig att älska allt han gör.
Vad som skrämmer mig med Honom är att han alltid kommer finnas kvar inom mig, hur jag än försöker fly. Att jag alltid kommer söka efter en annan honom. Han kommer alltid att förbli idealbilden av vad jag vill ha. Inte för att han är si eller så, utan för att han är han.
 Och för att det inte finns någon som Honom."
 
 
bilder och text lånat från omhonom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0