-


Här har ni dem!! Finns inte ord för hur snygga och sköna de är
Idag när jag kom hem var jag så sötsugen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag och min bror åkte iväg till maxi och köpte semlor.. En riktigt energibomb blev det alltså innan jag skulle dra iväg till gymmet haha. Körde rygg och armar idag, gick riktigt bra måste jag säga. Blev även 30 min powewalk med lutning och om det inte vore för semlan hade jag nog inte orkat det. Nu är jag helt slut och ska ta en dusch sen ska jag lägga mig och kolla på topmodel sverige som börjar idag, spännande! Sen taggar vi benpasset på torsdag för när man ser dendär bilden kan man väl inte bli annat än peppad, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0