-

bilder från imorse
 
Jahopp då var huset sålt! Och alla mina saker börja sakta försvinna ner i flyttlådor. Om några månader lämnar jag denna stad för gott och flyttar ner mot västkusten. Det ska bli så otroligt skönt att dra från denna håla då jag känner att det inte finns så mycket jag har att lämna förutom mina närmsta vänner. Ser fram emot att få en nystart och lära känna en helt ny stad och nya människor.. haha ja man kan ju drömma iallafall :) känner bara att just nu är jag så sjukt trött på allt och alla, orkar inte.  Dålig bloggning men men.. jag återkommer

Kommentarer
Lovisa Granlund

Vad kul Lovisa!! Kan bara säga att en nystart är så otroooligt skönt! ingen vet vem du är och du kan vara den du vill vara utan att någon har förutfattade meningar om dig :) Önskar dig all lycka, och hoppas jag får lite mer uppdatering!
Kramar!!

2013-01-17 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0