-

Har verkligen pysslat om mig själv idag, duschade, gjorde inpackning, rakade benen, gjorde fotbad, målade naglarna och smörjde in mig med bodybutter. Sånthär gör man  tyvärr alldeles för sällan.. Ska snart gå och byta om från myskläder till träningskläder och dra mig mot gymmet, blir rygg idag och imon ska jag äntligen få gå på spinning. Känns iallafall bra att jag börjar komma igång igen efter en veckas uppehåll, går verkligen inte vara bort så länge från träningen, känns som man tappat massor... men men bara att kämpa på. Satte ju även upp som nyårslöfte att jag bara skulle unna mig på helgerna och än sålänge går det super. Har inte ätit något onyttigt på snart 3 dagar. aja nu får jag väl ta och byta om då, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0