-

 
Ännu mer mat!!! Tog ett litet break innan från pluggande och gjorde pannkakor, och inte vilka pannkakor som helst utan proteinpancakes. Blev väldigt goda faktiskt! Så nu har jag suttit här och mumsat en stund och ska strax fortsätta med pluggandet, vill verkligen få gjort det idag. Har inte bestämt mig än ifall jag ska träna idag eller inte, igår blev jag yr och mådde illa efter bara några övningar, antar att det är förkylningen som fortfarande inte riktigt har gått ur. jaja får se hur jag gör, men ha en fortsatt bra måndag. puss

Kommentarer
fanny!!

Åh va gott! Receptet kan du väl lägga ut? :)

Svar: visst kan jag göra det! :)
lovisahammarbergs.blogg.se

2013-01-07 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0