-

 
Att jag aldrig tänkt på att gymma på fredagseftermiddagen, inget folk + att jag hade massa energi! Nu är jag hemma, har precis duschat och ätit god lövbiffgryta, mums..
Av någon anledning fick jag för mig att prova min bikini innan som jag använde i somras, om jag inte sett skillnad på magen och benen innan så såg jag det verkligen nu!! har alltid känt mig obekväm att gå runt i bikini men nu kändes det riktigt bra och gud vilken härlig känsla det va. Nu vill jag bara tappa några få cm till runt midjan och fortsätta kötta ben och mage sen är jag redo för beach 2013!! oj blev ett långt inlägg känner jag, ska avsluta nu och gå och lägga mig framför tvn och mysa med familjen. puss

Kommentarer
Lottiz fotograferande fyrabarnsmamma

Det är skönt att träna på fredagar, här hos oss brukar det vara ett fredagspass hos friskis och svettis, var rätt skönt att gå på, men just nu har jag uppehåll därifrån och löptränar hemma istället (dock varit sjuk i tre veckor nu så har inte kunnat springa.)


Sista dagen idag att vara med i min tävling: http://lottizdays.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-ett-candymail-till-valfri-mottagare.html

Svar: Ja visst är det. Va tråkigt att du varit sjuk, hoppas du frisknar till snart så du kan börja löpa igen :)
lovisahammarbergs.blogg.se

2012-12-14 @ 20:34:49
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0