-

 
I natt var första natten på länge då jag fick sova ut utan att vakna flera gånger och vakna jättetidigt på morgonen och inte kunna somna om, utan idag bara sov och sov jag så när jag vaknade vid 7 och skulle upp så höll jag på att dö.. men tog mig upp och en kvart senare insåg jag att tyskan var ju inställd så hade egentligen sovmorgon (typiskt mig). Aja, Chessi hon har det bra hon, behöver inte sätta klockan för att gå upp, hon kan ha det mys och ligga och sova hela dagarna...
Kom hem från gymmet precis, hade egentligen vilodag idag men följde med och joggade i 30 min för att rensa tankarna, så obeskrivligt skönt! Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig ner och plugga engelska och efter det ska jag gå och lägga mig, såååå trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0