-

jag innan jag skulle till skolan idag
 
Självklart skulle det regna idag också när jag skulle gå till skolan.. har nu insett hur mycket jag hatar (!!!!) novembervädret, det är grått och för det mesta bara regnigt, man kan ju inte bli annat än deprimerad.
Använde mina nya fina jeans idag, ångrar inte mitt inköp en enda sekund, helt kär i dom! Förövrigt så kom jag hem från gymmet för en stund sen, som sagt körde ben och rumpa idag vilket gick väldigt bra! man kanske inte ser någon större skillnad men JAG känner och märker verkligen, kan ta betydligt mycket mer än när jag började och ja dom börjar få form men vänta bara någon månad till ha ha!! oj det blev ett väldigt långt inlägg så bäst jag rundar av, ska lägga mig i sängen nu och plugga på provet jag har imorgon. ha det bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0