-

Sitter här och skriver ner hur jag ska köra för kommande pass, mål med kosten och min träning osv. Är riktigt riktigt taggad på att verkligen kämpa och kötta, vill se förändring!! Känner på mig att det kommer gå riktigt fort till sommaren och vill inte stå där sen i sommar och känna att jag inte klarade det. Har fortfarande långt kvar innan jag är nöjd, så det är bara att sätta igång och köra hårt. Nu är det verkligen "get fit or die trying" !!!
 
Idag körde jag och Emelina vårt första konditionspass på väldigt länge, det var kämpigt men känns skönt att vi kommit igång med det också. Har klarat springa halvmilen och jag ska då banne mig klara det igen! Imon skulle vi haft vilodag men inte, imon ska vi iväg och köra axlar och börst, underbart!! Tänkte jag skulle försöka knäppa några bilder också och lägga upp här sen, vad sägs om det? Ne nu ska jag krypa till kojs så avrundar detta långa inlägg med att säga godnatt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0