3 Oktober

Det känns verkligen att det är höst ute nu. Löven är i alla möjliga färger, det är kyligare ute och det är inte längre ljust ute vid kl 6. Men jag har verkligen inget emot allt detta för jag älskar hösten! Alla höstkläder, allt mys med tända ljus, alla tjejkvällar... helt klart en av de bästa årstiderna!!
 
Har varit på gymmet och kört ett rump och benpass så nu sitter jag och äter. Har lite natur jag måste plugga på tills imon annars så tar jag snart helg vilket ska bli riktigt skönt. Ska tillbringa största delen av helgen med min fina vän Emelina. Kommer bli hur mys som helst!!

Kommentarer
Mathilda Blomberg

Var är halsduken ifrån?? Barbour? GANT? Så fin :)

Svar: Tack! den är ifrån newhouse :)
lovisahammarbergs.blogg.se

2013-10-04 @ 12:51:00
URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0