.

 
Här är en lite närmare bild på min nya tröja från bikbok, kommer bli supermys nu i höst! Fick tyvärr ingen bra bild på min jacka men får visa den någon annan dag.
Vaknade annars upp på ett väldigt dåligt humör idag, men gick iallafall upp och gjorde rostade mackor + te och kollade på hela sverige bakar som jag missade i torsdags. Efter det tände jag ljus och gick in i duschen och rakade benen så nu har jag smörjt in mig och gjorde inpackning, det var väldigt behövligt och fick mig på iallafall lite bättre humör. Nu ska jag snart sätta igång med lunch och bara njuta av denna söndag, puss
 
 

Kommentarer
Jessica

Tröjan är verkligen supermysig, tycker du gjorde ett dunderbra köp men du får ändå ta och komma hit snart igen tycker jag!:)

2012-10-07 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0