-

Det kommer mycket "vill ha" nu haha.. men alla dessa saker är det jag ska köpa inför våren, tänker inte köpa något annat förns detta är köpt! Förhoppningsvis åker jag till Göteborg någon helg snart och då ska jag försöka hitta jackan. Sen väskan, de vita jeansen, rougen och skorna ska bara finnas på mitt rum när snön har försvunnit och solen kommer fram, punkt slut.
 
Som ni märker är det lite dålig uppdatering men håller på att göra om bloggen så det är därför. Men är tillbaka som vanligt igen när allt i bloggen är fixat. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
LOVA

ååh så snyggt!!:)

Svar: visst är det! vill ha allt!!
lovisahammarbergs.blogg.se

2013-02-19 @ 22:52:43
URL: http://lova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0