-

Älskar verkligen mina tights från better bodies, har nog inte haft några innan som sitter så bra och är så sjukt sköna!! tror jag lagt mer en tusen kroner på tights innan jag fick dessa, så nu förstår man att ibland är det nog värt att lägga en slant extra från början istället. Blev iallafall ett benpass idag på gymmet, blev dock väldigt yr i huvudet men fortsatte att köra klart passet ändå vilket inte var det smartaste jag gjort kanske.. men men, det kändes riktigt skönt i benen när jag gick därifrån vilket var huvudsaken! Etermiddagen har till största del bestått av plugg men nu ska jag äntligen få lägga mig i soffan framför tvn och bara ta det lugnt. Ha det bra, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0