-

Dethär är iallafall två måste för mig inför våren + ett par vita jeans sen är jag ganska nöjd. Skorna är lite udda men gud vad jag tycker de är snygga!! letat som en galning och nu har jag äntligen hittat dem. Har iallafal tagit helg nu, men blir tyvärr en helg med massa plugg.. har prov både på måndagen och tisdagen. Känns inte rikigt som jag kommer kunna slappna av förns nästa vecka då jag har en veckas lov framför mig. Längtar något så otroligt mycket!! På onsdagen åker jag iallafall ner till Halmstad för att stanna hos Jessica och Victor i några dagar. Blir 4 dagar med en massa träning, mys, fika och shopping, precis vad jag behöver just nu känner jag.

Kommentarer
qoffe

hej du är söt :)

2013-02-01 @ 19:42:22
Thea

Åh, vad fin väska! Kolla gärna in på min blogg och ha en bra dag!

Svar: tack! det ska jag göra :)
lovisahammarbergs.blogg.se

2013-02-02 @ 11:55:44
URL: http://theawerr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0