ä

Dessa bilder omfattar mina senaste 7 dagar ganska bra. I lördags åkte jag ner till Halmstad för att bo hos Victor och Jessica i några dagar. Det var verkligen 5 behövliga dagar för min del. Vi njöt verkligen av ledigheten på bästa sätt genom att bara ta det lugnt, mysa på stan, fika och träna. Längtar redan till jag får åka ner dit igen! Kom som sagt hem igår och då kom min lilla knäppis hem till mig och sovde över. Vi fixade gott käk och myste framför hypnotisören. I morse vaknade vi vid halv 11 och fixade en mega frukost innan vi drog till gymmet och körde rygg och armar, gick riktigt bra faktiskt! armarna darrade lagom skönt när vi gick därifrån. Ne nu börjar klockan bli mycket, ska lägga mig och kolla på någon film innan jag ska gå och lägga mig. Hörs imon, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0