4 Oktober

Har ni ätit några kanelbullar idag? Det har iallfall jag hihi. Några gulliga tjejer i min klass hade fixat fika till alla så det mumsade vi i oss på sista lektionen. Slutade vid 1 och då gick jag och min vän Filippa ner till stan en sväng. Letar som en galning efter ett par bruna skinnhandskar eller i mocka, men som jag trodde fall ingen mig i smaken..
Min fredag ser förövrigt väldigt lugn ut! Har lite jag ska fixa med nu, annars ska jag bara vara hemma och mysa med familjen hela kvällen, mysigt
 
 

Kommentarer
Emma

Nu har jag dragit en vinnare av veckans blogg på min blogg. Kika in och kolla ifall det var du som vann. Annar får du gärna anmäla dig igen! :)

2013-10-06 @ 12:23:23
URL: http://ellian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0