Nytt kost och träningsupplägg

kost och träningsupplägg inspirerad av Hanna Fribergs och foton från weheartit
När sommarlovet började tappade jag nästan helt motivationen till träningen, har ätit i princip något onyttigt varje dag och egentligen bara tränat för att jag inte ska lägga av helt. Detta har bidragit till att jag blivit så mycket segare, tröttare och det har verkligen tärt på mitt humör. Nu vill jag verkligen ändra på detta och har bestämt mig för att börja om på nytt. Vill leva en sundare livstid och ha en starkare kropp och det är detta jag kommer sträva efter.
Har satt upp ett kost- och träningsschema som jag ska följa nu under ett antal veckor. Har även kollat in lite grejer som jag ska skicka efter nästa vecka från fitnessguru (längst ner till vänster). Detta blir kul och jag kan knappt bärga mig tills nästa träningspass som blir imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0